Stanari zgrade na adresi Od Montovjerne 19-25 su od gradske uprave zatražili postavljanje znaka zabrane prometa za vozila čija ukupna masa prelazi 3,5 tone u ulici Od Montovjerne i u ulici Alberta Hallera zbog stalnih problema uzrokovanih izgradnjom zgrada u ulici Alberta Hallera. Stanari strahuju da im se na Montovjerni ne ponovi slučaj Solinske ulice.
-Uslijed iskopa i prometa velikih kamiona nosivosti od 20 tona, koji odvoze materijal građevinskog iskopa, došlo je do pucanja vodovodnih cijevi, a u petak navečer (02.10.2020.) i do prekida električnog kabela. Sve to nastalo je zbog prometa vozila ogromne mase, na gore navedenim ulicama , širine u prosjeku 3,5 metara, koje ne mogu izdržati toliki pritisak, tako da i dalje očekujemo slična pucanja komunalne infrastrukture. Napominjem, da se navedenim ulicama kreće i nemali broj pješaka i školske djece koja su fizički ugrožena prometom velikih kamiona i građevinskih strojeva, s obzirom da na navedenim ulicama ne postoji nogostup za pješake – stoji u dopisu kojega su uputili u Grad Dubrovnik, ali i na mail našeg portala. Potražili smo odgovore i dobili ih.
Iz Grada Dubrovnika kažu kako je u Solinskoj dovedena u pitanje stabilnost ceste, što je potkrijepljeno dokazima, a otkrili su i što će napraviti s regulacijom prometa na Montovjerni.
-U Solinskoj ulici prilikom izvođenja radova iskopa od strane privatnog investitora, a koji su se izvodili neposredno uz nerazvrstanu cestu – Solinsku ulicu utvrđeno je da je predmetnim iskopom dovedena u pitanje stabilnost ceste, a što je i potkrijepljeno osiguranjem dokaza od strane sudskog vještaka, te je iz navedenoga razloga bilo neophodno ograničiti najveću dopuštenu masu vozila na 3,5t, a sve s ciljem kako bi se osigurala sigurnost prometovanja na predmetnome dijelu.
Što se tiče samog gradilišta iznad hotela Lero, točnije na ulici Alberta Hallera tu moramo navesti i to da se u posljednjih 10 godina na predmetnoj ulici izgradilo više stambenih objekata uz postojeću prometnu regulaciju, te nije došlo do oštećenja prometnice u vidu same stabilnosti iste.
Grad Dubrovnik će putem nadležnog komunalnog redarstva pratiti stanje ceste i izvođenja radova na predmetnoj lokaciji i u slučaju oštećenja iste naložiti investitoru – izvođaču sanaciju eventualnih oštećenja, a što je regulirano i kroz izdavanje dozvola za prekomjernu uporabu javnih prometnih površina.
Ograničavanje prolaza određenoj kategoriji vozila bez evidentnog uporišta u vidu možebitnog štetnog događaja dovodimo u nepovoljan položaj Grad Dubrovnik, a i druge. Postupa se sukladno Odluci o nerazvrstanim cestama te se naplaćuje ulaz vozila preko 7,5 tona u Grad.