VIJESTI
17.08.2019 u 11:11

KAKO TO, KAKO TO: ispred ovog restorana u Gradu uvijek je red, a nije ni među prvih 20 na TripAdvisoru

Bez obzira kojim se segmentom turističke ponude bavili, mala je šansa da niste čuli za TripAdvisor, globalno popularan turistički servis na kojem možete naći recenzije kafića, restorana, smještajnih objekata, muzeja i turističkih atrakcija. No, koliko su ocjene i komentari ostavljeni ispod profila relevantni, mnogi odavno dovode u pitanje. Uzmimo, na primjer jedan od najdugovječnijih i najpoznatijih restorana koji poslužuju morske specijalitete u Gradu - Kamenice. Nije rijetkost da se u ljetnim mjesecima u redu koji se proteže preko cijele poljane čeka na stol. Unatoč tome, Kamenica nema u prvih 20 najboljih restorana po ocjenama korisnika.


komentara  0

Svoje mjesto među 20 najbolje ocijenjenih restorana po ocjenama korisnika TripAdvisora pronašli su, Konoba Veranda, BOWA Dubrovnik, Restaurant Dubrovnik,  Nautika Restaurant, Taverna Arka Restaurant,  Pantarul, Konoba Bonaca, Tavulin Wine & Art Bar, Gradska Kavana Arsenal, Gatsby Restaurant, Restaurant 360, Bistro Izvor, Above 5 Rooftop Restaurant, Lucin Kantun, Ala Mizerija, Konoba Dubrava, Lacroma Restaurant, Konoba Jezuite, Panorama Restaurant, Otto Taverna.

Kamenica nema ni blizu.

Korisnici su im ostavili 1368 recenzija, a TripAdvisor im je na temelju svih ostavljenih ocjena dodijelio prosječnu, 3.5.  Zašto se onda u srcu sezone stolu u Kamenicama čeka u redu? Odgovor može biti dvojak.

Koliko god smo u svakodnevnom životu uronjeni i orijentiramo se pomoću informacija dostupnih putem Interneta, čini se da ljudi još uvijek više uvažavaju usmenu predaju i draže im je čuti dojmove iz prve ruke. Govor ipak najbolje prenosi doživljaj i emociju vezanu uz gastronomski doživljaj, bio on pozitivan ili negativan.

Drugi dio odgovora vrlo vjerojatno ponovo leži u ljudskom mentalitetu. Uzmimo bilo koja dva restorana,  na bilo kojoj lokaciji svijeta. Jedan potpuno prazan, drugi dupkom pun. U koji bi sjeli? Pa vjerojatno onaj koji radi punom parom. Slika  je to koja pojačava sigurnost u odluku i ulijeva povjerenje. Nije ni zanemarivo da su domaći ostali vjerni Kamenicama

Gosti traži autentičnost, traži domaću atmosferu i hranu koju su jeli naši stari. A upravo to ovaj mali restoran s bijelo-plavim kockastim napicama i nudi. Koliko je onda servis poput TripAdvisora uopće relevantan? Svaki doživljaj je subjektivan, no TripAdvisor je zasnovan na ideji da će veliki broj recenzija pružiti  korisnicima objektivnu sliku te im tako pomoći pri odabiru. Ne mogu tvrditi da svi ljudi razmišljaju i reagiraju jednako, no ipak vjerujem da velika većina male, svakodnevne odluke donose vođeni instinktom i trenutnim raspoloženjem, a ne pomoću broja recenzija na nekoj internetskoj platformi.

Upravo je ljudska priroda dobra i loša strana ovakvog servisa. Ljudi su pod okriljem relativne internetske anonimnosti skloniji iskrenijem iznošenju mišljenja, ali su ta ista mišljenja bilo pozitivna bilo negativna spremni u trenutku odbaciti. Pogotovo kad odluke donose na prazan želudac.


L.Pavlović/foto:fb





KOMENTARI / Komentiraj
   
Članak još nema komentara. Napišite svoje mišljenje!




Filtriraj:                     
Sortiraj:         
INFOCENTAR  DUBROVNIKTV  DUCLUBBING   DUGASTRO  DUPROMO  DUBROVNIKTODAY






Iz teme

DubrovnikTV.net








Mali oglasi

PREDAJTE OGLAS   SVI OGLASI





Komentari


Kolumne







 

dubrovniktv.net


infocentar


durote


facebook  twitter  YouTube  YouTube
  
       

/ Registracija