LIFESTYLE
03.11.2018 u 17:43

Budi pametan iznajmljivač, prepusti posao Direct Bookeru

Do prije nekoliko godina sve što vam je bilo potrebno da privučete goste u svoj apartman bio je natpis uz cestu „rooms, camera, zimmer".  No, u posljednjih nekoliko godina „pravila igre" su se znatno promijenila. Danas se jako teško izboriti za svoje mjesto na tržištu. Ono što je nekad bio natpis uz cestu, danas je Internet, a konkurencija je oštra. Mnogi privatni iznajmljivači vođenje svog posla prepuštaju specijaliziranim turističkim agencijama koje njihovim gostima pružaju cijeli niz usluga. Direct Booker je upravo jedna od takvih agencija. Danas smo s voditeljicom Odjela Informacija Teom Ćuzulan i Ivanom Majkovicom razgovarali o jednoj od najvažnijih usluga koje ova agencija pruža privatnim iznajmljivačima. Korisničkoj podršci.

 


komentara  0

Direct Booker, turistička agencija specijalizirana za posredništvo, rezervacije i druge usluge vezane uz privatni smještaj i iskustvo putnika, s radom je počela 2011. godine, a danas se brine za više od pet tisuća smještajnih jedinca. Trenutno su jedni od vodećih online organizatora privatnog smještaja u regiji, sa sjedištem u Dubrovniku, te područnim uredima i franšizama u Makarskoj, Splitu, Šibeniku, Zadru, Zagrebu, Istri, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Srbiji i Peruu. U 2017. godini Direct Booker je ostvario preko 75 000 rezervacija i doveo 250 000 gostiju.

Njihova služba za korisničku podršku preuzima svu komunikaciju između gosta i privatnog iznajmljivača. Privatni iznajmljivač se ne mora zamarati odgovaranjem na mailove, poruke i pozive. Još jedan plus ovakve usluge je što je dostupna privatnom iznajmljivaču i gostima sedam dana u tjednu.

Što točno privatnim iznajmljivačima i njihovim gostima pruža korisnička podrška Direct Bookera, pobliže su nam objasnile, voditeljica Odjela Informacija, Tea Ćuzulan i Ivana Majkovica.

Koliko je tim korisničke podrške važan za goste, ali i za same vlasnike apartmana?

Tea Ćuzulan: Odjel korisničke podrške predstavlja glavni dio svake organizacije iz koje se upravlja svim kontaktima. Odjel je iznimno važan, kako za goste, tako i za same vlasnike apartmana. Predstavlja prvi kontakt s gostom, te se trudimo da on bude što profesionalniji.  Svakim danom nastojimo raditi na poboljšanju korisničke podrške kako bismo i vlasnicima i gostima pružili odgovore na sva pitanja. Specifičnost ovog odjela jest što se većina zahtjeva i upita rješava odmah i to u kratkom roku. U najkraćim crtama trudimo se da naš odjel bude brz, dostupan u bilo kojem trenutku, te nadsve koristan za  korisnike.

Koje usluge vaš tim pruža?

Ivana Majkovica: Radimo na sustavu koji nam omogućuje da budemo podrška korisnicima, i to u smislu provjere rezervacija, otkaznih polica, rješavanja overbookinga, praćenje kalendara, rezerviranje transfera, odgovaranje na upite vlasnika i gostiju, naplate rezervacija, preduatorizacija...

Koji su najčešći problem s kojima se vaši djelatnici susreću?

Tea Ćuzulan: Odjel svakodnevno prima veliki broj informacija koje nam uvelike doprinose u unaprijeđenju usluga koje pružamo. U sezoni su to npr. overbooking situacije, te pronalaženje alternativnog smještaja u istoj ili sličnoj kategoriji koje nekad znaju biti kompleksne i stresne posebice ako imamo zahtjevnog gosta.

Tko su zahtjevniji klijenti, privatni iznajmljivači i pružatelji usluga ili njihovi gosti?

Ivana Majkovica: Teško je nekog istaknuti kao više zahtjevnog, kao što sam već rekla, rad s ljudima je zahtjevan. Dodala bih samo da su gosti, znali imati simpatične zahtjeve, koji bi nas ostavili bez teksta.

Koliko ovakav jedan servis podiže kvalitetu pruženih usluga?

Ivana Majkovica: Korištenjem ovakvog servisa pružene usluge se dižu na jednu veću razinu. Danas nam je svima važno doći do ispravnih informacija u što kraćem roku, a kad sve možete riješiti na jednom mjestu – to je uspjeh.

Pri čemu sve Direct Booker može pripomoći?

Tea Ćuzulan: Direct Booker na jedinstven način povezuje putnike i iznajmljivače privatnog smještaja, pružajući potporu iznajmljivačima kako bi što efikasnije prodali smještajne jedinice putem raznih kanala prodaje. Vlasnici imaju pristup back office-u gdje ujedno i sami mogu vidjeti sve podatke vezane uz rezervacije, te pratiti kalendar smještajnih jedinica. Svu komunikaciju s gostima vodimo mi tako da vlasnici ne trebaju brinuti o upitima gostiju. Dostupni smo 7 dana u tjednu od 8h do 24h.

Ivana Majkovica: Naše usluge omogućavaju da vlasnik smještajne jedinice ima više vremena za sebe, da njegov smještaj bude konkurentniji na tržištu u smislu cijene, ali i pružene kvalitete usluge.

Što se sve može preko vas bookirati?

Tea Ćuzulan: Direct Booker  ne pruža samo usluge smještaja već i svih popratnih usluga koje su jednom gostu potrebne kao što su organiziranje transfera, rent a car, privatnih izleta i slično. Ako gost ima neku posebnu želju, nastojimo je ispuniti ukoliko smo to u mogućnosti.

Započeli ste kao mala lokalna tvrtka, danas imate i niz  područnih ureda i franšiza diljem Hrvatske, ali i susjednim zemljama. Što je tajna vašeg uspjeha?

Ivana Majkovica: Tajna našeg uspjeha je ukazano povjerenje kroz godine truda i rada s vlasnicima smještaja, partnerima i gostima diljem svijeta.  I naravno maksimalno zalaganje za rad, kako naši direktori vole reći, svi za jednoga – jedan za sve.

Tea Ćuzulan: Dobra i profesionalna suradnja s iznajmljivačima, gostima i partnerima s kojima radimo. Osluškivanje potreba i zahtjeva naših partnera u cilju poboljšanja usluga na zadovoljstvo svih strana.

Više o samom Direct Booker - u i uslugama koje nude možete saznati ovdje.

 

 


L.Pavlović/FOTO: Vedran Jerinić, sponzorirani članak





KOMENTARI / Komentiraj
   
Članak još nema komentara. Napišite svoje mišljenje!




Filtriraj:                     
Sortiraj:         
INFOCENTAR  DUBROVNIKTV  DUCLUBBING   DUGASTRO  DUPROMO  DUBROVNIKTODAY






Iz teme
bozicna_bajka_naslovna
LIFESTYLE
0      16|12|18 u 16:50
FOTO: Božićna bajka na Stradunu
mario_curic_naslovna
LIFESTYLE
0      16|12|18 u 16:14
BIRA SE CHEF GODINE: Dubrovčanin Marijo Curić trenutno na 9. mjestu
sarena_zima_u_uvali_161218_naslovna
LIFESTYLE
0      16|12|18 u 15:07
FOTO: Šarena zima u Uvali - mališani uživali u plesu i na radionicama
zbor_libertas_sveučilište
LIFESTYLE
0      16|12|18 u 12:57
Koncert zbora Libertas na Sveučilištu
dum_izdanja
LIFESTYLE
0      16|12|18 u 12:53
Top 10 božićnih darova za ljubitelje kulture

DubrovnikTV.net








Mali oglasi

PREDAJTE OGLAS   SVI OGLASI





Komentari


Kolumne
komentara 0 16|12|18
FOTO: Božićna bajka na Stradunu







 

dubrovniktv.net


infocentar


durote


facebook  twitter  YouTube  YouTube
  
       

/ Registracija