16.02.2019 u 17:48

PUTOPIS Ivanke Grljević iz Koelna: kada je prava ekipica, svako je putovanje savršeno

Za svako putovanje se pripremaju "štreberski". I, kada stignu, znaju kamo će i što žele posjetiti i vidjeti. Ali, znaju i još nešto. Što će probati od hrane. Ako ne kušaš pivu i neke lokalne delicije, k'o da nisi ni bio nigdje! Ekipica je ovoga puta putovala u Koeln, radi rukometa o kojemu nema niti riječi.

Napisala: Ivanka GRLJEVIĆ

komentara  0

Većina putovanja naše "ekipice" povezana je zajedničkom ljubavlju prema rukometu, koji nas je nedavno odveo do Koelna. Putovanje iz Dubrovnika tijekom zimskih mjeseci uvijek je "izazovno" i jaako dugo, pa smo izabrali kombinaciju zrakoplova i vlaka. Letjeli smo do Frankfurta, a onda vlakom za Koeln, a vlak nam je priuštio tako dobar osjećaj da nam se povremeno činilo da letimo, a ne da smo na tračnicama. Svaki put kada naša ekipica od šestoro ljudi putuje zajedno, pripremimo se "štreberski". Znamo unaprijed što ćemo posjetiti, ali s istom pažnjom se pripremimo i na to što ćemo - probati. Hrana i piće su nezaobilazni važni momenti svakog našeg putovanja.

Koeln je po veličini četvrti grad u Njemačkoj, a na dva dijela ga razdvaja rijeka Rajna.

Katedrala (Kölner Dom) je građena u gotičkom stilu. Posvećena je Svetom Petru i Blaženoj Djevici Mariji. Godine 1996. je upisana na UNESCO-v popis mjesta svjetske baštine u Europi. Najveća je gotička crkva u sjevernoj Europi. Ulaz u katedralu je slobodan, a plaća se samo ako želite krenuti na vrh katedrale odakle se pruža predivan pogled na cijeli Koeln. Katedrala noću izgleda veličanstveno, a danju kroz impresivne vitraje bogatih boja ulazi svjetlost stvarajući poseban doživljaj.

Sljedeće mjesto koje smo, ruku na srce, jedva našli, a htjeli smo ga obavezno posjetiti bio je Muzej povjesti tj. Nacistički zatvor u središtu Kolna @ NS -Dokumentationszentrum Köln. To je mjesto na kojemu nitko ne može ostati ravnodušan, dojmilo nas se silinom emocija koje smo osjetili iz svjedočanstava brojnih Židova koji su tamo bili danima zatočeni, prepunih nade da će preživjeti. Njihovi osjećaji i želje su potresni, i po tko zna koji put se uvjeriš kako je ljubav kraljica osjećaja.

Preslatke kuće u nizu u različitim bojama su prepoznatljiv znak Kölna.

Koeln je poznat po pivu Kolsch i konobari vam ga donose sve dok ne kažete dosta, piva je stvarno odlična, poslužujući nas, napravili su kilometre i kilometre.

Unaprijed smo odlučili svih šest dana jesti njihovu domaću hranu, što je bila odlična ideja. Koljenice sa kiselim kupusom, kobasice, pečenje sa knedlama sve je bilo prefino.

Najviše nam se svidio desert Apfelstrudel mit Vanillesauce, preporučujemo ga ukoliko vas put nanese u ovo područje. Kako se i inače u životu puno toga vrti oko hrane, a na putovanju turističkom i više, neizostavan je bio posjet Muzeju čokolade (Imhoff -Schokoladenmuseum) koji se nalazi na poluotoku Rheinauhafen. Na ulazu se nalazi mnoštvo čokoladnih proizvoda i pralina, čokolade sa puno okusa i različitih izgleda.Većina su Lindt proizvodi. Hodajući muzejom može se kušati i gledati kako nastaje čokolada od zrna kakaa sve do kockice čokolade. U malom staklenom „tropskom dijelu“ površine 10 kvadrata možete vidjeti kakao stabla, bio je to nezaboravan doživljaj.

Kako na svakom putovanju upoznamo neke nove ljude, ovoga puta smo se sprijateljili sa Miroslavom i njegovom obitelji koja godinama radi i živi u Koelnu, te drži restoran sa hrvatskim specijalitetima (Restaurant Freiheit, Köln) gdje smo se osjećali kao doma! Kada je prava ekipica, svako putovanje je savršeno! Tako je bilo i ovoga puta. Što poželjeti nego - ponovilo se!

KOMENTARI / Komentiraj

Članak još nema komentara. Napišite svoje mišljenje!

Filtriraj:
Sortiraj:
INFOCENTAR  DUBROVNIKTV  DUCLUBBING   DUGASTRO  DUPROMO  DUBROVNIKTODAY

Iz kolumne
astemdarm_0
0      18|05|19 u 13:34
PUTOPIS: Amsterdame, vidimo se opet!
kuba_naslovna
0      11|05|19 u 12:42
PUTOPIS/ Stigli smo na Kubu, na mali aerodrom i cijeli sustav im se srušio...
maja_istanbul_naslovna
0      04|05|19 u 08:52
PUTOPIS: Moje tursko odvaljivanje - Udarena 2: 96 sati Istanbul
malaga_naslovna
0      27|04|19 u 09:00
PUTOPIS: Nakon posjeta Malagi, samo je viknula : Viva La Espanaaaaa!
matija0
0      20|04|19 u 21:09
PUTOPIS: Čilipljanin Matija Novaković hodočastio 800 kilometara na putu Svetog Jakova